Badania

Aby wyróżnić się na tle konkurencji zaczniemy od przeprowadzenia szeregu badań rozpoznawalności marki. Dzięki nim potrafimy ustalić, jak firma postrzegana jest przez potencjalnych klientów. W taki sposób nasza agencja brandingowa znajdzie elementy, które wyróżniają Twoją firmę oraz takie, nad którymi warto jeszcze popracować, aby zbudować silną i spójną markę.

Badanie wizerunku marki – podstawa brandingu

Specyficzne badanie wizerunku marki otworzy nam szereg informacji, które pokażą nam nie tylko charakter Twojej firmy, ale też jej otoczenie. Pogłębione badania strategii marki to jednak nie wszystko. Zbudujemy także scenariusz badań UX. Jedną z metod badawczych w tym zakresie są testy użyteczności. Dzięki nim w łatwy sposób można ustalić z jakimi problemami zmagają się użytkownicy Twojej strony lub aplikacji, ale też to, co należy poprawić, aby zwiększyć konwersję. W Connect the Dots, na tej podstawie opracujemy przemyślaną strategię brandingową dla każdej firmy.

Dzięki badaniu wizerunku marki i user experience jesteśmy w stanie zadziałać tak, by stworzona strategia marki sprawiła, że Twoja firma stanie się jeszcze bardziej rozpoznawalna, a strona użyteczna i łatwa w obsłudze także dla zupełnie nowych klientów. Zadbamy nie tylko o branding marki, ale też odpowiedni design, digital i content, w ramach którego stworzymy dla Ciebie profesjonalny film wizerunkowy.