Badania

Chcesz się wyróżnić na tle konkurencji? W zakres brandingu wchodzą takie działania jak badania rozpoznawalności marki. Dzięki nim potrafimy ustalić, jak firma postrzegana jest przez potencjalnych klientów. W ten sposób nasza agencja brandingowa znajdzie elementy, które wyróżniają Twoją firmę oraz takie, nad którymi warto popracować, by zbudować silną i spójną markę.

Badanie wizerunku marki podstawą brandingu

Badanie wizerunku marki pozwoli nam poznać nie tylko charakter Twojej firmy, ale też jej otoczenie. Pogłębione badanie strategii marki to jednak nie wszystko. Przygotujemy także scenariusz badania UX. Jedną z metod badawczych w tym zakresie są testy użyteczności. Dzięki nim łatwy sposób można ustalić, z jakimi problemami zmagają się użytkownicy Twojej strony lub aplikacji, ale też to, co należy poprawić, by zwiększyć konwersję. W Connect the Dots, na tej podstawie, łącząc pojedyncze kropki, potrafimy opracować przemyślaną strategię brandingową dla każdej firmy.

Dzięki badaniu wizerunku marki i user experience jesteśmy w stanie zadziałać tak, by stworzona strategia marki sprawiła, że Twoja firma stanie się jeszcze bardziej rozpoznawalna, a strona użyteczna i łatwa w obsłudze także dla zupełnie nowych klientów. W Connect the Dots zadbamy nie tylko o branding marki, ale też odpowiedni design, digital i content, w ramach którego stworzymy dla Ciebie profesjonalny film wizerunkowy.