Badania UX i wizerunki marki
Chcesz się wyróżnić na tle konkurencji? W zakres brandingu wchodzą takie działania jak badania rozpoznawalności marki. Dzięki nim potrafimy ustalić, jak firma postrzegana jest przez potencjalnych klientów. W Chcesz się wyróżnić na tle konkurencji? W zakres brandingu wchodzą takie działania jak badania rozpoznawalności marki. Dzięki nim potrafimy ustalić, jak firma postrzegana jest przez potencjalnych klientów. W ten sposób nasza agencja brandingowa znajdzie elementy, które wyróżniają Twoją firmę oraz takie, nad którymi warto jeszcze popracować, aby zbudować silną i spójną markę.
Badania rozpoznawalności marki podstawą brandingu
Badanie wizerunku marki pozwoli nam poznać nie tylko charakter Twojej firmy, ale też jej otoczenie i zrobić zapoznanie wśród konkurencji. Pogłębione badanie strategii marki to jednak nie wszystko. Przygotujemy również scenariusz badania UX. Jedną z metod badawczych w tym zakresie są testy użyteczności – UX. Dzięki nim w łatwy sposób można ustalić, z jakimi problemami zmagają się użytkownicy Twojej strony lub aplikacji, ale też to, co należy poprawić, by zwiększyć konwersję. W Connect the Dots, na podstawie badania rozpoznawalności marki, potrafimy opracować przemyślaną strategię brandingową dla każdej firmy.
Connect the Dots – badania UX dla Twojej firmy
Dzięki badaniu wizerunku marki i user experience jesteśmy w stanie zadziałać tak, by stworzona strategia marki sprawiła, że Twoja firma stanie się jeszcze bardziej rozpoznawalna i prestiżowa, a strona użyteczna i łatwa w obsłudze także dla zupełnie nowych klientów. W Connect the Dots zadbamy nie tylko o branding marki, ale też odpowiedni design, digital i content. W ramach współpracy możemy też stworzyć dla Ciebie profesjonalny film wizerunkowy.
Jeśli chcesz skorzystać z możliwości, jakie dają badania rozpoznawalności marki, zachęcamy do współpracy z naszą agencją. Na podstawie przeprowadzonych testów użyteczności UX i badań świadomości zbudujemy strategię marki, dzięki której zdobędziesz zaufanie wielu nowych klientów. Nasze biuro znajduje się we Wrocławiu, ale chętnie nawiążemy kontakt z firmami z innych miast, a nawet z zagranicy.
Nasze oferta obejmuje również takie zagadnienia jak: