Strategia marki
Strategia to podstawa
Strategia marki to fundament skutecznego brandingu. Bez zbudowania przemyślanego systemu, pozycjonowanie marki nie przyniesie efektów. Zależy nam na sukcesywnym budowaniu świadomości marki, wizerunku firmy i widocznych efektach. Agencja brandingowa Connect The Dots to miejsce, w którym nie zajmujemy się projektowaniem pojedynczego znaku, bo jego projekt opieramy na przemyślanym systemie. Jego opracowanie wymaga ukierunkowanych badań i analizy rynku.
Budowanie marki poprzez odpowiednią strategię
Pierwszym i fundamentalnym działaniem naszej współpracy powinno być zaprojektowanie strategii marki. Przy projektowaniu wizerunku marki liczy się spójny wizerunek i estetyka. U nas kreowanie wizerunku firmy jest formą kompleksową.
Kreowanie wizerunku marki
Branding marki rozpoczynamy od projektu strategii, następnie planujemy działania wspomagające rozwój marki firmy i nadające jej kształt. Zbudujemy identyfikację wizualną, stworzymy film wizerunkowy i zadbamy o wykreowanie wizerunku w mediach społecznościowych. Przemyślany sposób postępowania to złożony proces, za którym idą efektywny rozwój i świeże rezultaty.
Niezależnie od tego, czy Twoja firma działa już od jakiegoś czasu i potrzebny jest rebranding marki, czy dopiero stawiasz pierwsze kroki na rynku, kreowanie wizerunku jest istotne na każdym etapie. Dlatego zachęcamy do skorzystania z naszych usług. Na kreowanie marki firmy składa się wiele elementów, w tym m.in. strategia komunikacji.
Odwiedź nasze biuro we Wrocławiu, a jeśli mieszkasz w innym mieście lub za granicą, zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego! Gdy w celu stworzenia strategii marki połączymy wszystkie kropki, Twoja firma stanie się rozpoznawalna dla każdego!
Nasze oferta obejmuje również takie zagadnienia jak:
Zakres usług:

Opracowanie logotypu ma na celu stworzenie charakterystycznego i oryginalnego dla miejsca znaku.

Projekty opakowania to nie tylko funkcjonalność. Jego elementy możesz wykorzystać na różnych etapach.


Twoja firma to osobna historia i osobisty zakres wartości, który chcemy odpowiednio naszkicować wokół.


Identyfikacja wizualna firm to jedno z podstawowych narzędzi wchodzących w zakres brandingu.