Rok:


Kategoria:
Branding, Identyfikacja wizualna, Identyfikacja wizualna, Print
Nasza współpraca zaczęła się od katalogu, który co dwa lata pojawiał się w nowej odsłonie sumując kolejne, nowatorskie produkty. Ale każdy produkt samą jakością i designem się nie obroni, powstała potrzeba brandingu, by marka mogła stać się profesjonalnym konkurentem na rynku oświetlenia.

CHORS to rodzinna firma z Polski produkująca zaawansowane oświetlenie oparte na technologii LED. Specjalizuje się głównie w oświetleniu wnętrz biurowych, hotelowych, restauracyjnych, wystawowych i prywatnych.

 

Ich produkty wyróżniają się prostymi, geometrycznymi formami, które doskonale wpisują się w nowoczesne aranżacje. Korzystają z trwałych i solidnych materiałów, takich jak aluminium, stal czy szkło.

 

Naszym zadaniem było stworzyć identyfikację wizualną spójną z nowoczesnym i geometrycznym lookiem produktów marki. W ramach brandingu powstał również projekt materiałów promocyjnych marki, etykiety i opakowania, katalog produktów i projekt strony www. Jako, że druk, jego techniki i skład jest naszą pasją – po naszej stronie leżało również zarządzanie drukiem.