Rok:
2024

Kategoria:
Identyfikacja wizualna, Packaging
Jak połączyć tradycję z nowoczesnością w identyfikacji wizualnej cukierni? Wykorzystaliśmy metody bardziej od kuchni, czyli klasyczny sernik wypieczony na podstawie receptury od pokoleń przyozdabiamy kremem pistacjowym i młotkowanymi orzechami. A nowoczesny font łączymy z elementami ilustracji, która nadaje rękodzielniczy charakter.

Zaprojektowana identyfikacja Małe Cuda powstała dla Asi, która po wielu latach pracy w marketingu poszła na głosem serca otwierając małą cukiernię rzemieślniczą. Pieczenie było jej pasją od lat, specjalizuje się w wypiekach ciast tradycyjnych w nowym wydaniu i amerykańskich ciastek z wielkimi kawałkami czekolady. Dlatego stworzona dla niej identyfikacja łączy nowoczesny minimalizm z elementami przywołującymi atmosferę tradycji. Delikatna paleta kolorystyczna, w której dominują pastele i subtelne odcienie, wprowadza poczucie ciepła i przytulności. Nowoczesne, ale jednocześnie eleganckie fonty podkreślają unikalność marki, a wykorzystanie ilustracji i detali sprawia, że całość emanuje rękodzielniczym charakterem.