/Identyfikacja wizualna dla Halo | Apartamenty Tęczowa – inwestycji deweloperskiej we Wrocławiu

Halo | Apartamenty Tęczowa

Na początku ubiegłego roku zostaliśmy poproszeni o stworzenie  identyfikacji wizualnej dla inwestycji nowego dewelopera z Wrocławia. Mieliśmy wolną rękę podczas tworzenia namingu i procesu projektowania graficznego. Na plus należy zaliczyć symultaniczną pracę z architektami, od których mieliśmy okazję bardzo wiele się nauczyć. [mieliśmy później okazję pracować kilkukrotnie przy różnych projektach, o których więcej wkrótce]

Naming

Przeszukując archiwa, „grzebiąc” w historii miasta, a w szczególności pochylając się nad historią ulicy Tęczowej i jej arealem, oraz eksploracji bardziej odległych pól semantycznych tęczy i światła – spośród kilku propozycji Klientowi  najbardziej przypadła do ustu nazwa Halo. Nazwa nawiązuje do złudzenia optycznego znanego z przyrody. Chcieliśmy uniknąć oczywistości i wulgarności, tworząc nazwę, która nie wpisze się w lokalny folklor nazewniczy, mocno forsujący włosko-, angielsko- brzmiące frazesy połączone z Park, House, Apartaments i wieloma innymi określeniami, znanymi wszystkim z ogrodzeń terenów z budowami

w trakcie realizacji.

ldentyfikacja Wizualna Halo

Znak główny systemu identyfikacji został oparty o górny rzut budynków przyszłej inwestycji [pierwsza ilustracja]. Litera O jest ikonicznym nawiązaniem zarówno do samego zjawiska optycznego halo, jak i do oznaczenia kątów. Na działce znajdują się dwa stare budynki w kształcie litery „L”  należące kiedyś do elektrowni, a z kolei kilkanaście lat temu można było znaleźć tutaj piekarnię. Mniejszy budynek (Małe Halo) wyrasta ze starej zabytkowej fasady z czerwonej cegły., której barwa stanowiła wypadkową do głównego koloru całego systemu identyfikacji wizualnej.

Zakończenie budowy jest przewidziane na przełom 2018 i 2019 roku. Od czasu zaprojektowania znaku i systemu identyfikacji, mieliśmy okazję zaprojektować i wdrożyć landing page [www.apartamentyhalo.pl],  oraz stronę internetową, która będzie miała swoją pierwszą odsłonę w marcu 2018 roku. Poza wykonaniem witryny internetowej, zaprojektowaliśmy spójny zestaw materiałów wychodzących takich jak foldery, broszury i ulotki.  Wykonaliśmy witrynę biura sprzedaży, zewnętrzną reklamę LED oraz  przekazaliśmy sugestie dotyczące wystroju wnętrza. Do całej gamy akcydensów drukarskich dołączyły również koperty, papier firmowy, wizytówki, stopki mailowe czy pieczątki. Całość została zamknięta w zgrabną księgę identyfikacji wizualnej. Kompletne studium przypadku realizacji Halo Apartamenty Tęczowa będzie dostępne wkrótce na naszych kanałach na Instagramie, Behance oraz Facebooku.

Do zobaczenia niebawem – przy okazji kolejnych projektów. Dziękujemy.