Rok:
2020

Kategoria:
Branding, Identyfikacja wizualna, Naming, Print

Pelle-à-porter

Pelle-à-porter – submarka włoskiego producenta skór Benericetti. Do tej pory Benericetti działało w sposób zwyczajowo przyjęty w branży modowej – kupujący składali zamówienia przedpremierowe na poszczególne wzory z kolekcji produkowanej na dany sezon. Punktem dotarcia były lookbooki czy targi. Firma postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, umożliwiając im składanie zamówień z krótkim terminem realizacji – włącznie z kolekcjami z tak zwanej półki. W tym miejscu zrodziła się potrzeba rozróżnienia tych dwóch modeli.

System identyfikacji wizualnej nowej marki oparty jest na dwóch fontach o podobnej wysokości, dzięki czemu mogą one swobodnie funkcjonować obok siebie, bez konieczności dopasowywania wielkości kroju.

Podjęliśmy decyzję o nieokreślaniu stałej palety kolorów. Ze względu na specyfikę branży (a dokładniej – zmienność mody), kolorystyka marki jest płynna. Dostosowuje się do aktualnych trendów.

A sygnet? Jest w ciągłym ruchu. To dynamiczny, obracający się znak, która symbolizuje ciągłą zmianę. Animacja „zatrzymuje się” jedynie na materiałach drukowanych, które są przecież coraz rzadziej używane.