/To nie jest hip-hop. Rozmowy – case study czwartego tomu

Z okazji zbliżającej się premiery kolejnej części “To nie jest hip-hop. Rozmowy” z wielką chęcią przypomnimy Wam nasz poprzedni projekt – część czwartą. Odpowiednio wyselekcjonowana pula wywiadów Jacka Balińskiego stała się bazą do tego, żebyśmy i my po raz kolejny mogli wykazać się naszą kreatywnością i stworzyli coś wyjątkowego.

Co na okładce

Skąpana w fioletowym kolorze przewodnim okładka prezentuje się zupełnie nową odsłoną. Świeży lawendowy odcień pokazał, że pasuje w sam raz na kolejną porcję rozmów. Tak samo jak kolejny tom to mieszanka zróżnicowanych poglądów i historie podjętych decyzji, tak samo my mogliśmy pobawić się i sprowadzić wszystko do wspólnego mianownika. Bazą są oczywiście pseudonimy i nazwiska piętnastu person, które zagościły w tej części.

Koncepcja

Każdy wywiad dzieli trochę miejsca. Odrobina własnej przestrzeni między rozmowami to mały kąt na prezentację artysty i ukłon w stronę jego atrybutów. Polska scena rapowa wyróżnia się na tle innych głównie swoją autentycznością więc i my dołożyliśmy starań, aby i ta pozycja była czysta i wyrazista. 

Rzekę rozmów łączy w całość nasza oprawa graficzna. Przez konstrukcję książki, po retusz zdjęć, po opiekę w drodze do druku. Dobór tych najmniejszych szczegółów, o których często nie mamy pojęcia to szereg decyzji i czasami też selekcja naturalna. Zapewniliśmy książce dbałość o detale, a stworzone przez nas ilustracje stały się dopełnieniem całego projektu.